2010/11/28

Budapest 的ポロ。

When I was in Budapest, I really missed Japanese food. And then i went to eat japanese food.
I need soy sauce and Umami after all.
Probably, my tongue cling to soy sauce and Umami.

If I want to eat rice, I'm going to Chinese restaurant.
It's cheaper than Japanese restaurant.

I ate Soba. It's japanese noodle. It favors the mass side.
It was really nice.

Japanese food is excellent!

ブダペストに着いて、どうにもこうにも日本食が恋しくなり、日本食料理を食べに行きました。

なんなんでしょうかこの感覚。

きっと人それぞれ違うのでしょうが、僕の場合はダシと醤油でした。

ダシと醤油のあの感覚。
自分に染み付いているのでしょう。
米もたまに、というか頻繁に恋しくなりますが、そこはチャイニーズがあります。
それでなんとか騙し騙し自分の欲求を満たしていましたが、さすがに体は正直で、ガイドブックの日本食レストランのメニューを見たときに、積み重なった欲求が溢れ出て、気がついたらそこに向かっていました。

そこでは、蕎麦を食べました。
今でもあのダシのファーストアタックは忘れられません。

日本食サイコー!!




Super SURLY Brothers!



It's autumn.

0 件のコメント:

コメントを投稿